Blondie

Ibland är jag verkligen blond. Annars också, inte bara sen jag fick femtioelva über-blonda slingor i håret igår.

Dagens blondin-moment var när jag mini-shoppade idag. Jag svängde in via KappAhl, hittade en billig tröja och ett läderarmband. Jag gick till kassan, betalade för armbandet och gick in till Aleksi 13 som ligger alldeles brevid. Väl inne där konstaterade jag att jag gick runt med en tröja på armen. Den tröja som jag hade tänkt köpa vid KappAhl.

Så, jag lag svansen mellan benen, gick tillbaka till kassan vid KappAhl och förklarade att jag har gjort något pinsamt. Sen skyllde jag på att jag är blond. Den snälla (blonda) kassörskan skrattade åt mig och förstod mitt blondin-moment.

Om ni inte tycker om att bli utskämda ska ni alltså inte shoppa med mig. Jag är en blond katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0