Inget fynd? Inget.

Jakobstads utbud av, ja i princip allt, får endast en halv av fem möjliga. Fem möjliga vadå då? Ingen aning. Men en halv sån är vad Jakobstad, Finlands navel, får idag. :thumbdown:

Jag har spatserat runt på två loppisar med mor och far idag. Inget spännande. Bara tio fula porslinskatter som pappa nästan köpte bara för att få nöjet att köra över dem.

Jag har spatserat runt i stan också. Inget spännande. Alls. Enda jag hittade var ett holografiskt nagellack.

Men men, nya tag imorgon. Då beger vi oss ut på jakt efter en flytväst åt hunden. Så att hon inte drunknar när den efterlängtade flodvågen kommer hit och sköljer bort Finlands navel från kartan.

Men jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0