Bildbevis

Tidigare i veckan (i onsdags) hade jag namnsdag och fick en ros av älskling. :love:

 

På torsdagen blev jag trött på att vara mega-blond, så jag went back to my roots. Eller, närmare bestämt, så som my roots såg ut när jag var fem år gammal. Älsklingen var duktig pojkvän och drog i några slingor åt mig eftersom jag inte har ögon i nacken. :)

 

På lördagen, innan vi gick ut, kastade jag, älskling och pappa pil. Det gick inte så bra, så vi tog fram luftpistolen och försökte skjuta sönder tavlan istället. Det gick inte heller så bra, så vi började skjuta sönder en gammal vattenkanna. Sådär höll vi på i säkert två timmar. Notera att min kära far ser livrädd ut när jag skjuter... :D



Efter att vi hade lekt gunslingers gjorde vi oss klara. Dagen till ära blev det en väldigt fejkad Jonna med lösögonfransar och lösnaglar. Naglarna spenderade jag halva fredagen med att göra. Kanske jag borde bli nagelkonstnär?

 

När vi väl kom oss ut på stan satte vi oss i skolparken och lekte fjortisar.

 

På söndagen låg vi i sängen och busade med råttan...




busade med mammas och pappas vovve Missy...

och busade med mamma och Ninni.

 

The end.

Nästa del i bildbevis-följetången blir alla kläder och annat skit jag har spenderat min lön på förra veckan. Hang in there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0