Go Nonnis, it's my birthday!

Idag fyller jag halvvägs till 48. Jag är alltså nästan vuxen.

Jag. Vuxen.
Näst på tur är ledvärk, åderbråck och brutna lårbenshalsar.

Men idag skiter vi högtidligt i åderbråck och allt annat som hör till när man blir äldre. För idag firar vi att jag är en tant i mina bästa år! :thumbup:

Jag som ofta gnäller att jag aldrig får blommor har absolut inget att gnälla på idag! När gubben kom hem från jobbet fick jag en bukett rosa rosor, och helt plötsligt stod mamma och pappa vid dörren med röda rosor! Happy happy joy joy! :D

 

Av älskling har jag fått en härlig goodie-bag med assorted gifts, bland annat två Muminmuggar och världens gulligaste Hello Kitty!

 

Vanligtvis avskyr jag att fylla år, har nämligen alltid haft problem med att få presenter.
Missförstå mig rätt, jag tycker om att få saker, jag har bara svårt med själva situationen. Varför ska jag få saker, liksom. :bigeyes:

Nåväl, med åren har jag lärt mig att inte ta saker så hårt, så idag har jag faktiskt kunnat njuta av min födelsedag! Skrämmande nog minns jag inte när jag sist har gjort det. Oh well, by-gones. :)

Och tack alla söta människor som har gratulerat mig idag, ni värmer mitt kalla födelsedags-hjärta! :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0