I'm back!

Efter många om och men känns det som om min bloggtorka är över. *Alla klappar händerna och tjoar.*

Om ni undrar vad jag har gjort så länge jag varit borta har jag överlevt årets Jakobs dagar, shoppat som en tok, städat lägenheten och varit en PMS-kärring. Det ni.

Idag fyller min kära Kapten år, så ett stort grattis till henne! :) Idag börjar också andra veckan av min semester, vilket Vasa stad tycker att vi ska fira med regnväder. Lovely, truly lovely.

Årets Jakobs dagar i korthet då. Jag har:
  • suttit i skolparken och druckit rödvin rakt ur flaskan. Alkoholistvarning.
  • varit fejk med lösögonfransar och lösnaglar
  • skjutit med luftpistol i flera timmar
  • träffat gamla bekanta och nya bekanta
  • ätit två vårrullar
  • skrattat åt imitationer av Nilecity tills jag nästan kissade på mig
  • kissat i en buske x 2
En ganska skön lördag med andra ord. :)

Nu ska jag föra över en massa foton till datorn och se vad man vågar lägga upp. BRB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0