It's weeekeeend!

Kära barn, det är fredag kväll. Imorgon får vi finally vår lilla råtta! :thumbup:

Tror det blir så att vi åker upp till Jeppestad redan ikväll så att jag hinner byta olja åt killens fyrhjulade Betsy innan vi ska hem igen. Imorgon börjar jag också jobba natt, så det blir ingen långvarig vistelse i den kalla norden.

Idag har jag förberett för vårt nya husdjur genom att handla mat, spån, vattenflaska, matkopp och hundkex. Ninni blev glad åt hundkexen men verkar förövrigt skita blanka fan i att hon ska få en lillasyster.

Tidigare har det varit tal om att hon ska heta Nibbler, men tydligen har min kära pojkvän andra tankar. Han vill att hon ska heta Coolwhip. Och det ska uttalas som Stewie i Family Guy uttalar det. CoolHwip. :P

Imorgon kommer bilder på Nibbler/Coolwhip, så håll ögonen öppna och tungan i rätt mun!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0