Dagen D

Ingen kan väl ha missat att fotbolls VM börjar idag? Här i huset är VM det enda det har talats om i en månad, så jag är beredd i alla fall.

Hursomhaver, någon som inte har missat att VM börjar är H&M. De har knåpat ihop tre fotbolls t-shirts dagen (månaden) till ära. Helt snygga, om jag får säga det själv. Och för det löjliga priset av 4,95€ styck är de rena kapet.



Egentligen hade jag tänkt skriva om dem redan igår, men jag ville hålla det hemligt för pojkvännen så att jag kunde överraska honom med en snygg t-shirt tills han kommer hem från jobbet. Tyvärr gick den planen i kras, eftersom H&M här i stan tydligen inte riktigt hänger med i det senaste. Får bara hoppas de kommer  innan VM är slut...

Om ni, som jag, inte lyckas hitta dem i en affär finns de i alla fall att köpas här.

Kommentarer
Postat av: Paula

snygga t-shirts.

synd att det de inte gick att få tag på i vasa, skulle säkert gå hem hos Mats också...



jag hör av mig imorgon så spikar vi in en kaffe!

kram

2010-06-11 @ 17:27:33
URL: http://hallonmasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0