rea-shopping

Aaah, midsommarrean är i full gång, och hamster som jag är har jag självklart varit ute på en liten rea-shopping-spree. Förra veckan blev det en satintunika, ett brett nitbälte och ett halsband. Allt för under 15 €. Jepp, precis så bra är jag på att rea-shoppa. :D



Idag efter jobbet passade jag på att vända in via H&M. Därifrån kom jag hem med ett par piratleggings, lösögonfransar och en sjukt färgglad kjol. I ärlighetens namn var bara kjolen på rea. :blush:



Första arbetsdagen är annars över, känns helt okej. Idag har jag varit ute i solen i ungefär fem timmar - men ack - ingen nämnvärd solbränna har behagat infinna sig. Jag och solen har kommit överens om att ta nya tag imorgon. Då ni. :cool:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0