tankar

Här sitter jag då med ljudet av vuvuzelas i bakgrunden och tänker framåt. För det är bara onödigt och deprimerande att tänka bakåt.

Jag tänker på:
  • morgondagen som kommer att innebära ett besök till Vasa Day Spa för en hot stone-massage.
  • midsommar som jag inte har den minsta ångest för. Om jag planerar att sitta hemma i ett hörn kan jag åtminstone inte bli besviken om nån kreativ människa hittar på något bättre alternativ jag kan hänga på.
  • vår lilla råttunge som vi snart får. Vad ska hon heta och hur kommer hon att se ut?
  • att jag borde gå till jobbet och se lite på sommarens arbetslistor. Kommer jag att jobba många helger? Kvällar? Nätter?
  • att jag ska få åka på resa till Alanya i oktober. Aaaah, sol och cheap designer knock-offs...
Sen tänker jag på mycket skit också. Men det är på tok för mycket att skriva ner. Ni skulle bara bli uttråkade och tro att jag är mer crazy än jag verkligen är. Kanske en annan gång, när jag har mindre självdistans och mer ork. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Paula

så det blev en liten råttis?!

grattis! vad roligt :)

jag vet ju hur länge du velat ha en "ny"



kramar om (med en massa positiv energi)

2010-06-22 @ 18:47:29
URL: http://hallonmasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0