Fredag? Fredagsmyyyys!

Kom just på att det faktiskt är fredag idag! Ska bli rätt skönt med en helg nu, har ju hunnit ha en tent, ett föredrag och två praktikdagar redan denna vecka. Effektivt! Ska inte göra så mycket i helgen (vad jag vet av iaf), men än idag skall jag:
  • gå till stan och köpa en flaska rött och något riktigt smaskigt
  • svepa ihop lite mat tills killen kommer hem från träningarna
  • ha spa-treatment at home
  • se nån film och fredagsmysa
Borde dock vänta på farbrorn som skall göra en slutgranskning av våra nya fönster innan jag beger mig iväg... Tråkigt, tråkigare, vänta på slutgranskare. I den ordningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0