I tröstshoppingens tecken

Är fortfarande lite bitter på Barnens Bokklubb... Skulle hämta ut 9 böcker, men fick bara 4! Tydligen var de andra slutsålda, så här sitter man med mindre än hälften av det man beställt... Som tur var fick jag i alla fall den som jag hade beställt med tanke på sambon, måste ju se till att han har någon barnbok att läsa också!





Klänningsshoppingen stötte också på patrull. När jag vill ha något plagg är det alltid slut, har inte kommit in än, har inte tillverkats ännu eller finns bara i fel storlek. Denna gång fanns det inte ett enda exemplar kvar i hela affären. Visserligen ganska länge sen den kollektionen kom ut, men ändå...

Tröstade mig med en prickig kjol istället. Måste man så måste man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0