Jag är med i Moore!

Pojkvännen gjorde en hisnande upptäckt idag, jag är med i nyaste numret av Moore! Artikeln handlade om hur ens flickvän kommer att förstöra fotbolls-vm för killen. Under "Det yttre hotet: Parmiddagen" finns tydligen jag. And I quote:

"Så ser det ut: Det är runt 1,65 långt,
har troligen långt blont hår, tröja i
ekologisk bomull, uppenbara olösta
issues med sin farsa
och är lite i
största allmänhet helt jävla efter-
blivet. Det heter Maria eller Sara
och Jonna, jobbar mest sannolikt
som sjuksköterska eller dagisfrö-
ken
eller nåt annat skit där man
kan lalla runt i gula Foppa-tofflor
hela dagarna och käka modellera
och ändå inbilla sig att man är
viktig för samhället
..."

Haha, nån som känner igen mig? Enda skillnaden är att mina Foppa-tofflor är rosa... ;)

Nästa gång jag är med i Moore ska det vara med brunt hår och sillisar! För er som undrar hur det kunde se ut kan jag ge er ett litet bildmontage. Kanske jag borde skicka in bilden till Slitz också för säkerhets skull...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0