Praktikstart

Kom just hem från första dagen på praktiken, fantastiska "tanter" jag har turen att få jobba med! Idag har jag bland annat fått diskutera tatueringar och amerikanska bilar, really up my street!

Hade fått en överraskning bland posten idag också, en avi för böckerna jag har väntat på i två veckor. Tack, Barnens Bokklubb för att ni har fått tummen ur röven, måste ha suttit långt in! Blir att söka sig till posten senare för att hämta ut bilderböckerna så att jag kan ta med dem till praktiken imorgon. Vill ju se om barnen tycker att de är bra eller ej!

Tror jag sov cirka 5 timmar inatt, och vaknade hela tiden... Att jag alltid skall ha så svårt att sova ordentligt när jag skall ut på en ny praktik! Hoppas det går bättre inatt, lovade nämligen att komma in till klockan 7 imorgon... Blir spännande att se om jag vaknar i tid, sengångare som jag är.

Jag behöver desperat en ny klänning... Kanske jag borde svänga in via H&M när jag hämtar mitt paket... Något sött och blommigt vore inte helt dumt, som denna från H&Ms The Garden Collection:


Brukar vanligtvis inte gilla blommigt, men denna är snygg som attan! (Åtminstone på bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0