Skit.

Har kämpat i ett par timmar med att få till en ny design på bloggen. Redan att få en ny header att passa in skulle vara väldigt fint, men nej, tydligen inte. När jag väl har fått in min header i nåt tema som passar är allt annat fel. För mycket text, för lite text, bilden för liten, bilden för stor, bilden för långt åt höger... allt det har jag lyckats med, och mycket mer... För att få gjort nånting alls här borde man ju vara nån jäkla guru på html-kodning...

När jag blir stor ska jag lära mig html-kodning och förstöra alla andras liv med att göra saker så invecklade som möjligt. Sen ska jag skratta mig till sömns på kvällarna. Up yours, blogg-helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0